bad day..bad people!

saknar min bebis<3
jag är så jävla förbannad på dagen!
folk som snackar skit är seriöst dt
värsta jag vet!har ni inget bättre för er?
och ni är falska!falska falska!det
är så jävla omoget,känner ni mig eller?
nae dåså !!
är ni 9 eller?tydligen kul att såra folk?;)
och så fick jag reda på att nån jävel hade lorskat
farfar i ansiktet!FYFAAn vad trött jag blir på sånna människor
och det här är andra gången!mot världens snällaste person,och
han är fan gammal ni kan seriöst gå och stoppa upp nått
i era jävla rövhål!!!!
menmen amy gjorde min kväll,vi gick ute i regnet och
alla bilar skvätte på oss haha det var kul,när vi kom
ib drack vi varm choklad och såg på en film.
När hon skulle följa mig hem åkte mina byxer ner,
hhaaha red roade ju amy iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0