fight for this love

vakna vid 10 för vi skulle ner till stan och skaffa kort
men man var tvungen att ha båda vårdnadshavare
så det gick inte,blir på måndag istället..
ska snart ner till mcdonalds och hämta lite mat mmm..
vet inte vad jag ska skriva,här har ni en låt iaf:)
ikväll ska jag nog bara vara hemma,eftersom mina vänner
är så tråkiga,eller jag kanske ska och med Ida och sola.
Jag sola för första gången igår haha:D
jag brände min rygg lite men annars blev det rätt  bra:)
fast jag hatar det man ligger i ett skit litet rum ju.Och så såg
jag svartvitt för jag tittade hela tiden HAHA jag kunde inte slappna av!
ajja men jag ska inte sola ska bara följa med henne för jag är rastlös.
det regnar också,dumma väder!men det skulle tydligen bli 19 grader snart:D
det gillaaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0