VALBOORG!!!

hej:D
valborg var bara för bäääst!!
jag och becca drog hem till mig
vid klockan 6,fixade oss och drog ner
till flygeln till drömnatten först trodde
vi det skulle va skit tråkigt för ingen
dansade,men sen drog vi på och FYFAAN
vad kul det var!!HAHA becca och jag släppte
loss som bara fan alla andra med,bra musik var det
med!:)
bästa kvällen asså,video kommer sen,men vid 11
gick vi till stan ett tag sen upp till myway,köppte
chipps och cola,vid halv tolv var vi hemma och la
oss i sängen,så jävla olnt i fötterna hade vi,sen somna becca
och jag med efter ett tag.
Idag asså lördag så vakna vi vid kl 11,amy och jag drog ner till karusellerna
och åkte virvelvinden och nån annan sak,som jag har värsta såren på höfterna
för den svängde nått segt sätt,sen köppte vi 2 helium ballonger
HAHA,amy och jag drooga dom,vi vart as yra sen;)
videosar och bilder kommer sen;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0