I keep it inside...

hejsaaan.Det första ja kan säga är att mina
fötter är genom blöta,det blir nog andra skor imorgon.
För er som missat så snöar det!;)Mulad..ohja.
Fyfan,ja ska ta med mig plattång imorgon.Musikprovet
gick helt okej..vg tror jag på.Eller hoppas iaf..
Kom nyss hem från stan.Gick runt lite och så,har sån jävla huvudvärk.
Och min mobil är nog i skåpet hoppas jag hehe.Haha ja halkade idag
för er som ville veta,min svanskota är inte okej alltså har haft ont i ett
halvår.GREAT!ne.Haha min hund är så jävla random,går till badrummet
hämtar en bit papper och kommer till vardagsrummet o tuggar på det.
fullt frisk min hund,nu slickar han på min fot.haha.
Igår sov ja längre en väntat till halv 11,så ja satte på alice i underlandet
haha och tittade till klockan 2 typ.Roligt inlägg va?

sweet pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0