Dear Hair, I'm sorry I burn you, cut you, and tie you up. But I'll always, always love you.

heeeeeej.
S-T-U-D-I-E-D-A-G! va ordet,skönt som fän dö.
Sitter här och gör ingenting.Lyssnar på musik,facebook.
De skönt.Ska handla med papi sen,inget annat planerat.
Har tänk på en sak,världen är jävligt wierd...Bara för att man
inte dricker,beteer sig som ett as,och massa mer,så är man inte omtyckt av vissa.
Ja ricktar INTE in mig på någon viss person.Men jamenar man har ett inre,som folk
inte ens kan försöka se utan dömmer en för utseende.Tänk lite.Men jag klagar absolut inte
ja älskar mitt liv,jag har en familj jag har bra vänner.Tänker bara på andra ja bryr mig
inte om att va omtyckt av alla,bara dom jag älskar mest.Mitt liv helt enkelt.

haha by the way så hittade ja ett par snyggisar på modekungen:)


Kommentarer
Postat av: beccish :d

we love you ! <3

2010-10-11 @ 19:48:29
URL: http://wallbergbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0