2 steg från paradise

Ligger just nu in min säng och ser på the wedding singer..
Dålig film enligt mig.Mysig dag.Toppenväder förutom nånstans där på mitten.
Sista dagen på praon,sinnes vad jag kommer sakna barnen.Jätte gulliga.
Och dom har öppnat sig så mycket.Hämtade Sabina åkte och gjorde lite business.
Hämtade en sko bland annat.Sånna är vi. Hem o packade lite.
Sedan till Ida,skulle blivit chillhäng hos Johan men blev inte så.
Skulle sovit där men åkte hem,saknar min säng.Boring jag är.
Imorgon ska jag sova länge,jätte länge! Så ni vet det.Funderar
på att gå på borgsmo grejjen imorgon.Men det verkar ganska lame
så vi kanske gör på nånting annat.
Nu ska jag fortsätta se på den kassa filmen.Kyss mina vänner.

Kommentarer
Postat av: sofia axinder

tävlingen är redan avslutad ;)

2011-04-09 @ 12:34:01
URL: http://axinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0