Haha frågor som skulle kommit upp igår!

1. fullständigt namn? Julia ****** Eriksson
2. exakt ålder? 14
3. bor? Norrköping
4. bor med? Min familj
5. husdjur? Hund,katt
6. färg på ditt hus? Typ brun
7. när är du född? 4 augusti 1996
8. klass? 8c
9. vilket år tar du studenten? Orkar inte räkna
10. något jobb? Nej
11. när ska du sova ikväll? Ikväll;)
13. duschat idag? Nej
14. kramat någon idag? Jaa
15. pussat någon idag? Jaa

16. Kille eller tjej? kille
17. dagens klädsel? Magtröja,shorts
19. dagens sötnos? -
20. dagens roligaste? När vi ramlade med cyckeln haha
21. har du många vänner? Har så många jag behöver!
22. hur många har du kysst? Haha aa för jag räknar
23. vem kramade du senast? Ida
24. Hur många har du haft sex med? oskuld
25. hur många har du kysst/strulat med som mest inom en 24h period? 1
26. hur många har varit otrogna med dig? Inga,vad jag vet
27. har du pojk/flickvän? nej
28. vem pratade du med i telefon senast? Ida
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? amen deeedu

FAVORIT:

31. film? Water for elephants
32. låt? alla på min lista ; Julia
33. mat? Uh pizza
34. dryck? Isté haha
37. stad? Miami/new york
38. land? Grekland
39. ämne i skolan? Musik,historia
40. år? 2011

SENASTE:
41. personen du tänkte på? --
43. gången du spydde? Några veckor sen
44. gången du grät? Igår
45. pizzan du åt?Förra veckan!
46. gången du var i göteborg? 1 år sen tror jag
47. gången du var i stockholm? 2 år sen haha kanskeee
48. gången du var full? --
49. gången du var hög? Aldrig varit hög
50. personen som såg dig gråta? Vet inte

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt? svart
52. hund eller katt? hund
53. ut & festa eller hemma & mysa? Båda
54. tv-spel eller datorspel? Tv-spel
55. singel eller upptagen? Beror på

Antingen eller:

57. lunarstorm, helgon eller playahead? Hahaha lunar lätt
58. ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. big brother eller paradise hotell? paradise hotell
60. svart hår eller blont? Blont
61. blåa ögon eller bruna? Blå
62. choklad eller lakrits? Båda
63. göteborg eller stockholm? Stockholm
64. högerhänt eller vänsterhänt? Höger förfan
65. coca cola eller fanta? Fanta-exotic ye
66. pizza eller kebab? Piiiizzaa!
67. randigt eller prickigt? randigt
68. älska eller älskas? båda
69. leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. personer du älskar? Många<3
71. personer du hatar? Vet inte,hatar inte någon. Bara ogillar;)
72. personer som sagt jag älskar dig? Haha jadu
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Haha fattar inte frågan
74. glassar du ätit på en dag? 7 toppar väl min lista
75. festivaler du varit på/ska på detta året? 1
76. gånger du haft minnesluckor? --
77. piercingar har du? Har inga,ska ta
78. personer du saknar just nu? Oj,massor
79. gånger ditt hjärta brustit? 1 gång

VEM:
80. vill du kyssa nu? :*
81. ska du träffa imorgon? Mina vänner
82. sjöng du senast för? Min kiiisseemiiss
83. hade du senast en msnkonversation med? Ida
84. spelade du tv-spel med senast?
Pappa hahah
85. kysste du senast? --
86. vill du kasta en sten i huvudet på? Haha seg fråga,men becca
87. förtjänar att dö? Ingen
88. är din idol? Håkan hellström
89. vill du sova brevid inatt? no one
VAD:
90. gör dig glad? Alla mina vänner

91. gör dig ledsen? -
92. vad vill du helst göra nu? Shoppa skulle sitta bra
93. önskar du att du slapp göra? Plugga 
94. vill du ha nu? Glass!
95. önskar du dig i födelsedagspresent? Nytt kameraobjekt haha
96. längtar du till? Helgen!
97. tycker du om dina betyg? Tycker dom suger
98. ångrar du i ditt liv? Några saker
99. är det bästa som har hänt dig? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0