Hold me,tell me everything is okey

Kom nyss in från ett helt sinnes väder.Älskar det! Gick i bikini hela vägen hem!
Fast naeva.. Men utan jacka iaf.Jätte underbart! Haha jag tycker det va skit kul att
komma tillbaka till skolan faktiskt.Fick vg - på SO provet.Nöjd julia.Nöjd mentor.
Ganska så bra dag enligt mig. Speciellt på spårvagnen hem,becca var lite snäll och följde mig
hem.Så satt vi på dom där platserna där det är 4 stycken nivet? På en ''ny''
spårvagn inte den där gula men den där långa..Så satt becca och en tant mittemot
mig och jag satt själv på den ena.Och så åker hela jävla stolfan båda 2 platserna typ
ut från väggen jag trodde hela spårvagnen gick sönder HAHA.Tanten blev jätte rädd o typ
to tag i mig.Sen blev det typ ett asgarv över hela spånkan,becca och jag satt o tjöt hela vägen.
Tanten också faktiskt.Stakars tant,jag skulle aldrig kunna hålla mig i ett sånt läge.
Hände mycket på den turen haha.Tänk om jag hade suttit själv.Nog om det,ni fattar säkert
inte det roliga haha.Idag ska jag bara va hemma.Ska tydligen inte vara lika fint väder imorgon.
Så hima härligt att se alla gå runt utan jacka!Nu ska jag äta,åh jag vill gå ut!!
Men jag tänker inte gå ut själv,ingen vill gå ut med mig.Cutcut.
Jo Ida kommer hit...haha hade en pause.. Vi ska grilla.MYSIGT.
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0