Jag vill att världen ska se,vad du betyder för mig.

Hej!
Sitter en liiiteliiiten tjej i soffan och klagar på att jag ska blogga.
Så jag kör.Filmen var helt sinnes bra,tjöt 2 gånger.En gång mitt
i filmen.Och en gång när den tog slut,skulle kunna se den 100 gånger till.
Fast det fans en person som man störde sig nått enormt på nivet när man bara
vill gå in i filmen och slö sönder Killen? Så kände jag typ. Vi lämnade vår benandjerry's
där.Ska se om Ida vill följa med och köpa en ny... Ajja vi har sett på en film[REC]
Heter den.. Jag dog 4375647gånger..Innan den hade börjat.Förstå då hur många gånger jag
dog under filmen.. Bara glad att den är slut.Imorgon vet jag inte vad vi ska göra.
Sånt som märks.Ha en trevligt kvälllllllll.Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0