Nya tag

För er som läst idas blogg så såg ni att
det inte blev något royal.Kvällen började bra.
Tog pendeln och buss till norsholm.Vi träffade jay smith
på stationen.Uppspelta haha. Sen stog vi på tåget och frågade folk vart stoppknappen
var men det fanns ingen tydligen. När vi kom fram mötte Sabina,Julia,anna,Carro Och linnea
oss så gick vi till julia.Hade trevligt.Senare kom Pontus,nibbe,Felix och massa mera.
Sen aa.. Kan inte säga mer.Pappa kom vid 11 tror jag och så åkte vi hem.
Ida kom en stund Idag.Kände att jag hade 2 bulor i huvudet garvade en hel del när hon berättade varför.
Hahah.Nu ska jag äta lite glass.Puss.Och sabina det är jag som har din sko babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0