Kroppen kör ett bubbelrace som en fet kolsyrad coca-cola

Hej!
Vi vaknade vid 12 kanske,har inte gjort nånting.Ätit
frukost som bestog av piggein och chipps.Ligger och lyssnar på musik
och bara kör chilliiiiN.Snart ska Ida till Andreas och jag ska fortsätta betee mig
som ett fetto.Hoppas på att någon kan komma hit och joina mig lite.
Fast jag ska faktiskt ta mig upp och laga mat,eftersom mina slavar inte
är hemma och kan görs det åt mig.Och Ida kan inte laga mat så hon får inte.
Ska bli frisk tills imorgon så jag kan leva. På måndag ska vi grilla.
Som vi sagt i typ  10 dagar nu.Men på måndag blir det av!
Hoppas ni får en bra dag!
Tyler Ward – Dynamite (Acoustic Version - Originally by Taio Cruz)
Ryan Adams – Wonderwall
Mohombi – Say Jambo
Beyoncé – Scared Of Lonely
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0