Yeah, you are my dream, There’s not a thing I won’t do. I’ll give my life up for you, cause you are my dream

Hej på  eeer.
Vaknade nångång vid 1,fixade mig och så åkte
vi till farmor och farfar o där var typ hela släkten
så åt vi voofflooor.Jätte länge sen jag åt det haha.
Sen mötte jag Ida oså gick vi tillbaka ett tag.Sen åkte vi hem
till mamma,gick ut och hittade en cyckel.Cyklade till halvars
typ hahahaha åh... Träffade Andreas och
Jocke.Vet faktiskt inte vart vi var haha.
Sen hem och nu ska jag sova.Skola imorgon,börjar med idrott.
SÅÅ JAG HAR LÄNGTAT..fast nae.
Godnatt!
You’ve got that smile,
That only heaven can make.
I pray to God everyday,
That you keep that smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0