Get on straight never switch lane on my job every day ’cause it’s hard not to see I came up in a big way and I hardly ever sleep well it’s like a dream I don’t wanna wake up from, don’t wanna wake up//+

Har ett stor fml moment just nu. Life sucks big time. Ska äta. Ben and jerry's. Va dock på stan,pappsen har vunnit pengar,de va nice. Det enda som är nice typ. Ida med,hon är också nice. Och alla andra mina vänner. Oherre gud.
Jag är emo. E-m-o. Skolan var okej. OKEJ. För skolan kan inte va BRA. Men jag har varit duktigt och köpt en kalender. Duttiii tjeeeej. Åh har så stora val framför mig. Val som jag inte vill göra,men som jag måste. Vill bara sjunka genom marken och ligga där helt utesluten från världen. Andas. Länge. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0