But I see your true colors shining through I see your true colors and that's why I love you so don't be afraid to let them show //+

You knoww what im goonnaaa dooo? Noooo,i don't. No i donäääät know. I am going toooooo... paint my fingers what? paint my fingers I- was-joking I-was-Joking. Im gonna paint my NAAAAAiiiiiiiiils. Tja nån som har tråkigt. Jo jag,eller jag har rätt kul. Så himla trött bara men det är ju kul.. eller? Ibland tycker jag. Som ni förstår ska jag måla mina naglar nu. Fransk manikyr så alla kan fråga om dom får titta på mina naglar imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I-was-joking. För er som inet förstår bindesträcken emmelann så är det för att jag sjunger som homer hihi. Oj vad långt det här kommer bli. Vi gick tippspromenad som jag sa. Tråkigaste jag gjort i hela mitt liv. Man bara går,och går. Svarar på frågor som : Vilken av följande ingår inte i de sju dvärgarna. Heh WHUUUUUUT. Aa iallafall sen åkte jag till Felix,kollade på film och hade allmänt mysigt. Sen förstår ni sen.. Åkte jag hem. Och jag ska spendera min dag h-e-m-m-a. Pusssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0