Du klarar dig..genom allt.Du är stark

Shoo bre.
Dagen har spenderas med becca.Vi började 10 i 10.
Cred! Imorgon har vi 2 helt sjuka prov.Eller omprov i matten,och sen fysik prov.
Fast jag kommer nog klara fysiken,men matten är jävligt tveksamt.
Sen efter ska nog dagen spenderas med amigos.
Idag Drog jag o becca hem hit efter skolan och hade bara mysigt,typ nörda tv och käkade upp hela
min chippspåse.Tjocka.Sen följde hon med till mami och hon var såhär --------- nära att klämma min arm
i bildörren..hahah dörädd. Sen körde vi hem henne och nu ska jag plugga och duscha.Och sova.Men jag vet inte vart för dom har fan rivit ner vårt rum typ så pappa sover i vardagsrummet och aa jag vet inte en..
Kul att se..kanske köket? ne usch vårt kylskåp låter som en bil.
Ajja.Puss.

Bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0