Finaly awesome

Hej! Becca har nyss gått hem typ.Ganska så grym kväll o natt med henne.Bara mys.
Hon kom hit igårkväll så drog vi ner till kebabbaren HAAH många kunder...o vi gick ut såfort vi gick in så gick vi
till pizzerian istället haha! Sen gick vi ner o handlade gooodiizzz o sen satte vi oss uppe i filmstaden
på övervåningen.Haha aaooooooo..Sen kom victor o vi bara hängde galet coolt däruppe.Sen gick han och vi gick ner till bion och såg love and other drugs.. riktigt bra! Men vi hade en surjävel framför oss som inte lät oss skratta.Shit på dej.....  Sen gick vi hem o typ hade lite rooligt sen somnade vi vid 2-3 nångång.Idag har vi typ bara inte gjort nånting.Gick ner till ica och hadlade vår egna frukost.Asgott.Snart ska jag till Ida och kanske trägga victor eller någon annan.Imorgon ska jag till tandläkaren halv 10..kul med sovmorgon-.-
Nu ska jag hjälpa min kära mor.Pusssszzzz

Kommentarer
Postat av: en gammal gubbe

najszzzziig kväll, loveu

2011-02-20 @ 16:53:30
URL: http://wallbergbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0