Im coming back for you one day

Hej! ska berätta lite bättre om igår nu..
Efter skolan drog jag hem hit.Sov en stund o städade oså.
Sen vid 7 kom Ida och Emma hit.Såg på film o hade dömys.
Sen fixade vi oss dunkade högsta volym och gick till victor.Eller aa
vi sprang för det är ganska så läskigt ute på kvällen haha!
När vi letade efter hans hus..eller slott.Så gick vi typ i en kvart sen hittade
vi hans hus vilket jag trodde va ett museum(stavning) haha skapligt stort.När vi kom dit
så gjorde vi inte så mycket.Ida provad hans tränings grejjer hahahah roligaste jag sett på länge.
Sen drog vi hem o kom hem vid 1 ungefär.Sen gjorde i ingenting,såg lite på en film hade mysigt.Somnade
vid 3 ungefär.Idag har vi fixat oss och inte gjort nånting,vaknade vid halv 1 typ.Nu har dom gått men kommer nog tillbaka sen så ska vi träffa kompisar och ikväll blir det fieesta hos nån i ektorp..Haha.
Imorgon är det söndag så alla vet!Nu ska jag fixa frukost till mig själv.Åh på tisdag får jag ta bort
dom jävla snoddarna jag har i munnen,fyfan va skönt! fast nu har jag typ vant mig.
HAHAHAHAHAHAHAHA måste berätta vad som hände på hemkunskapen igår.Jag hade
lagt en skärbräda med typ en skalare o sånt på bänken,sen när jag kom tillbaka luktade det som ljus typ..
Då hade nån jävel flyttat på den o lagt på en platta som var på.Så när min kompis skulle lyfta
på den så satt alting fast hahaha o det var ett hål rätt igenom brädan typ HAHA o alla saker hade smält ihop.
Haha fyfan va jag garvade..Alla stog o tittade.. Inte ens kul men det såg fan skapligt kul ut.
Aegud.Jag erbjöd mig o betala fast det inte ens var jag.Men jag behövde inte hehe.
haha puss bloggar mera sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0