Damn I miss u

Hejhej!sitter med en stor kopp varmchoklad.
Mår inte alls bättre så ska vara hemma imorgon också...
Väntar nu på att mamma ska komma hem med mat.Är på sjukt dåligt humör.
Har ont överallt och allt går fel.Och jag hatar mina kläder? Fjortisångest? -.-
Men vad ska jag göra.Ska köpa massa nya kläder på onsdag!Och så är det ingen annan som
är sjuk som kan vara social på msn heller.Ikväll ska jag se på en film..igen.Den jag sa igår var rätt bra men ändå
så självklar liksom..Man förstog exakt vad som skulle hända liksom.Imorgon ska jag nog gå ut faktiskt.Ska höra om ... O FAN VILKEN BRA iDE JAG FICK NU.. brb..         åååh nu är jag på sämre humör-.- Tänkte att pappa ksnke kunde komma hit med zackarias imorgon o lämna lite pengar men NAE han ska tydligen spela match o komma hem på onsdag kväll så då kan jag inte gå på stan på ondag heller..eller kanske..Beror på hur mycket jag får av mamma.Åh jag som ville ha nån o umgås med imorgon.Ska jag gå en promenad själv? Fast jag måste verkligen komma ut o jag vet inte vad som ligger på baksidan av vårat hus heller heheheheheh..
Har aldrig tittat där..Och det är bara pensionärer ute nu.Kanske nån snygg kille som också är sjuk?
haha.. Ajja puss!
Mamma: ja går nu!
Julia:* hostar ihjäl *
Julia: DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!
mamma: va!?
julia: sa till mig själv...
haha så låter mina anfall om att min hosta ska dö typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0