home sweet home

heeeeej.Kom hem vid halv 3 kanske?Kände åh fan va gott
det skulle va med en fet pizza med massa vitlökssås just nu!
Så kommer mamma o ba:det finns potatismos hemma hiihi.
Ja hatar ju potatismos haha aa så ja käkade typ nyss.
Riktigt roligt igår först åkte ja till ida träffade våra koompisar,skickade hem
dom hehe sen gick och åt.Vad gjorde vi sen? öh...kommer inte ihåg..jo vi åkte in till stan
träffade mera folk och min bästavän hihi.Sen åkte vi hem sen till johan såg på en skräckis
ja dog lite halvt när dom stängde in mig i hans garderob..Ajja sen följde dom oss lite o mulade
sönder det va rätt kallt förstår ni..Men vi tog igen det på dom.Ajja sen kom vi hem nerda varsin dator
och sen somnade typ jätte sent-.- helt död nu..imorgon ska vi måla mitt rum kul eller hur?
nae..På tisdag börjar skolan!längtar faktiskt lite efter alla. Nu ska jag bada.Puss!
äskar dig bebis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0