I min rosa helikopter ska jag flyga hem till dig♥

Fick en fråga vart jag hade köpt mössan angående inlägget: din mamma är så tjock blablabla...

Det är inte min mössa,men den är köpt på bik bok!:)

Hej!Hinner tyvär inte blogga lika mycket nu när skolan är igång!
SKoldagen var väl okej..Hade hemkunskap för första gången i 8an..
Gjorde fruktsallad,sjukt gott.När jag kom hem fjorde jag absolut inget.
Ska bara va hemma tonight med la familia.Galet mysigt.Stog i josses
rum innan maten vi dansade o sjöng som galningar till alla möjliga låtar.Gammla
som nya.Har saknat dig massor sis haha! Imorgon ska jag till Ida o träffa oskar eller
Henrik.Kul.Dock hittar jag inte min kamera! fan!Ska snart sova.Trött som fasiken.
Haha det finns en sak i världen som jag nästan hatar mest av allt.Det är gräshoppor..
Haha alltså jag är verkligen JÄTTE rädd för sånna..Så äckliga.O fula.O dom kan hoppa!?
Haha jag hatar alla kryp men gräshoppor är nått jag är RÄDD för.Haha sjukt.
Nu ska jag gå.Bloggar mera imorgon,puuussshejdå!

sjukt snygg ring som jag fick av min syster i julklapp.En av mina favoriter helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0