Sluta förstöra få henne.Fattar du inte att hon inte orkar mer.

Vilket jävla sjukt liv det finns.
KAllar  det inte liv.Inget liv är perfekt.
Men allt förstör så jävla mycket,du förstör fattar du inte det.
Allt förstör du..verkligen allt.Hur kan du ens ha hjärta att göra så.
Du kan inte ha nått hjärta.Snart får jag nog.
Vilka jävla problem.Vill inte ens
prata om det nu.Inte med någon.Håller
allt inom mig,exakt allt.Vill inte ens nämna orden.
Allt kan dra åt helveta.Jag blir så jävla arg.Kan man inte byta liv,du o jag kan byta liv till ett annat.
Du förtjänar så mycket bättre en så.
Du är den snällaste människa jag vet,och du får bara skit tillbaka.
Det gör mig förbannad,du förtjänar respekt.
Jag respekterar dig.Hon gör ditt liv tiill ett
helvete och snart orkar jag inte se dig ledsen längre.Jag hatar verkligen när du ringer och är lesden.Jag hatar det.
Allt pågrund av henne.
Hon ser inte,hon ser inte vad hon gör.Det är problemet.
Hon fattar inte.Hon förstör ditt liv.Slutar det inte snart så kan jag inte hålla allt inom mig.Hon måste förstå.
Måste växa upp.Måste bli en bättre människa..
Du förtjänar inte det.Jag vet att du snart ger upp.
MEn du ska ha kvar  ditt hopp.Jag med.Vi ska ha ett hopp.Önskingar.Tillslut kommer allt bli bra.
Allt.
Att se hur dåligt alla kan må.Att ingen bryr sig.Jag vill inte se smärta.Jag vill se lycka.
Bara blunda,o aldrig mer kolla igen..alla problemen som folk har bakom sitt perfekta liv.
Jag döljer min sorg med ett leende ingen vill gå o se en ledsen person.Ingen vet vad som ligger bakom folks leende.
Kan va dom mest hemskaskte sakerna. Nått som man kanske aldrig får veta men endå stannarkvar däriinne


Kommentarer
Postat av: josse

Om det handlar om vad jag tror så blir jag förbannad. Jag vill så jävla gärna lägga mig i!! Alltså skitröv. Va är det för fel på människan. Kan jag göra nåt? Alltså allvarligt

2011-01-20 @ 02:46:02
URL: http://eerikssonjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0