varför? varför? varför?

Alltså vafan.... varför är jag vaken nu?
klockan är halv 11?!    SLUTA STRAFFA MIG!
jag är fan sjuk o ja ska sova länge..jeefla skit.
Ajja idag kanske jag ska till Ida jag hoppas pådet.
Men bara om min hemska feber går över!
kan inte ens prata?  låter somom jag äri målbrottet:
BammA kan du häääämta lite  vatEN ?
så låter det.Kanoooon.Haha alltså fan va skönt det är att duscha när
man är sjuk!ville verkligen inte sluta duscha igår.Men ae nu ska jag upp o äta.Pussshejdå!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bli veckans blogg på www.aalexaandraajohaansson.blogg.se vinnaren kommer ut den 30 Januari :) Lycka till :)

2011-01-23 @ 15:02:49
URL: http://aalexaandraajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0