På med glajjerna,känner du beatet. Känner du hur jag dansar,känner du i golvet

Hej! Fan jag tror jag håller på att bli sjuk. Inte okej. Inte ok.. nej..Längtar tills imorgon. Då ska jag ligga i min
säng hela dagen och inte göra ett skit! Som the lazy song yaaaallknow. Vad har jag gjort idag då? Jo drog mig till felix vid 3. Eller ja släpade dit mig,nar jag fick skjuss av mamma som skulle behöva en gps. Åkte hem nyss .
Älskar dig. Ikväll ska jag inte göra nått. På fredak kommer Ida hem och då ni..då fan ska vi ha kul!  mamma sitter Alltså med en vän på balkongen. Och dom är alltid så jävla överhyper så dom skriker. Fan. Galna. Och så säger dom,amen gud jag veeet! Hela tiden. 20 gånger på 5 minuter.Har ni damp mamma? Och så slår dom i bordet ibland. Vi är i sverige nu faktiskt....
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0