Look at me,cause i'm sailing on a boat.

Kom nyss ut ur duschen och ligger o lyssnar på Ida som
pratar om henne och zackes andedräckter tillsammans.
Det är sånt den där tjejen har på hjärnan alltså!
Snart kommer Sabina hit och vi vet faktiskt inte vad vi ska göra.
Jag är iallafall på galet bra humör och allt går bra!
Förutom att jag hade för mycket värmespray i håret. Sick.
Har tyvärr inga bra bilder på den här datorn så kan inte lägga ut nu.Men Idag
tar jag med mig kameran för er skull! :)
Fick en fråga om hur jag kan få min hy så ren.Alltså haha
jag vet faktiskt inte. Jag har bara inte den hyn så jag får massa finnar.
Och det är jag glad för för jag tycker det är jätte äckligt haha.Alltså inte när andra har finnar!
Bara på mig. Så ta inte illa upp.
Men tvätta morgon och kväll så blir det asbra! :)
Puss

Kommentarer
Postat av: ahmed' s ARABNÄSA

Kan du lägga ut en bild på dina fötter? Jag gillar fötter.

2011-06-17 @ 16:57:56
Postat av: Frida

Påtal om fötter, Det sägs att du har brutna lilltår , är det sant eller falskt?

2011-06-17 @ 16:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0