oh snap! There is you bigmaaaama... oh snap

Hej!Vaknade vid halv 1. Åkte och hämtade Ida så körde vi
en lång roadtrip för att åka och titta på massa dösöta hundvalpar.
Min dag har alltså tillbringats i.en.bil. Detva härligt. Nu är jag jätte mätt
efter att ha ätit världens fetaste hamburgare på max hehehe nu vet nu..nu vet ni.
Imorgon= Sommarskola. Mm..Sa du sten?
Men somsagt jag behöver inte gå jag följer bara med min fina vän som inte vill gå själv.
Haha! Läste nyss på facebook att det är snart ''Dress up like i fish day''  . Vore ju redigt
kul om alla gick och såg ut som fiskar. Hahahah.. hahaha dör.
Gud vilket onödigt inlägg. Bara för att göra det mer onödigt så sover jag i soffan inatt.
Vet inte varför. Känns bara skönt. Massa pussar till er!

Kommentarer
Postat av: LÖ-Lö

lölölölö l ölö löll ölölö lö löööö LÖÖÖ

2011-06-26 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0