Sänker volymen,låter alla sjunga med. Kan inte tänka jag står bara här och ler

Hej! Kom nyss hem från en döskön kväll med dom jag älskar mest.
Alltså Ida,pappa o camilla haha. Ida o jag har inte gjort nånting på dagen.
Solade ett tag men sen tröttnade vi och gick in. Sen åkte vi till camillas
föräldrars gård och va där ett tag. Riktigt fint. Sen åkte vi och fiskade
Fyfan.. Va äckligt. Jag luktar fisk. Dock var det skitkul att få upp en fisk.
Jag fick 4 på en gång. Hur bra? Haha as spännande... Sen åkte vi hem.
Imorgon börjar skolan. Ida och jag ska få fika. Bara hon och jag. Hoppas ni är avundssjuka.
Efter ska vi nog till linköping. Eller stanna hemma med Sabina.
Nu ska jag lägga in bilderna från Idag så ni har nått att titta på. Sen ska jag duscha osen sova.
Pussar.
Wiz Khalifa – Roll Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0