these things take time to grow it's been said that time heals wounds but no, i won't be controlled and so, this story goes

Hej! Kom ganska nyss hem från stan.
Efter skolan drog vi till Ida,hon gick på möte o jag stannade hos henne.
Sen åkte vi ner till stan hon handlade en earcuff,solpuder och en ansiktskräm.
O jag fick med mig ett par byxor och ett armband hem !:)
Inatt ska jag bara va hemma och imorgon åker vi ner och hämtar min
''halvmamma''s hund. Sen till Ida. På fredag ska vi på fest men vi vet inte riktigt
vart den blir än. Åh vad jag längtar. Nu ska jag äta. Pussokram !

Kommentarer
Postat av: josse

halvmamma? säg att du skämtar? pappas tjej räcker gott och väl att säga.

2011-06-03 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0