Vet inte vart jag ska, men måste dra min dam. Packar min väska hinner inte säga "hej då" till dig

Goodkväll.
Oj så sent det blev,ja som trodde klockan var 7.
Jag har somsagt ingenting att blogga om.
Så ni får stå ut med mitt snack som handlar om allt mellan himmel
och jord. Om jag känner rätt så kommer det här inlägget bli långt
för jag tycker det var jääävligt skönt att skriva på knapparna.Vad vill ni läsa då?
Kläder?smink? skolan? nae skolan får ni inte läsa om för vi har sommarlov snart.
Kan ju berätta lite om veckan,damn va kul! På torsdag då,då är det avslutning.
Och jag tror inte att jag har längtat så jävla mycket efter lov så mycket. På lovet
ska jag göra allt jag vill och bara leva mitt liv som aldrig förr. Åh vad jag ska ha kul!
Shit nu fick jag kramp i armen.. Shit the same,armen får dö om den vill.
Min syster berättade en historia för mig igår. Hon heter josefin och min andra syster heter johanna.
Såhär var den:
Det var en gång en josefin och en johanna som var ute och flög
då krockade josefin med ansiktet i ett träd så det blev helt platt.
Så sa johanna: kom nu joseful så flyger vi.
HAHAHAHHAHAHAHHA. Jag kan garva i en timma åt det där.
Just nu skulle jag kunna garva åt allt.
Och josseposse förlåt för att jag är så äckligt jobbig men duvet jag ser upp till dig.
Tänker faktiskt inte flytta till mamma asshole. Puss!!

helt ärligt josefin så trodde jag att du åt på den här bilden,duvet med kniv och
gaffel sen såg jag att du va i ditt rum. Fin lil wayne tröjja föresten <3
 


Kommentarer
Postat av: josse

jag älskar dig!!

2011-06-14 @ 01:57:20
URL: http://eerikssonjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0