Wait.. Did you here that? Here my heart beat

Yo.
Haha alltså ja städade mitt rum nyss.. Under min säng..
Hittade typ 5 chipps påsar.. Godis.. o dam.. Ja skulle verkligen inte
bli överraskad om jag fick fram nånting som levde.. Usch? typ?
Uuuuh måste berätta om igår,Ida o jag gick inne på ica-strömmen.
Så spelade dom typ p-4 eller nått. O då skulle dom rabbla upp saker som
dom hatade.. Då sa dom- Mjukisbyxor,pinnsmala tjejer,mittbena och toffs.
Det roliga va att vi hade mjukisbyxor,ja hade mittbena och Ida hade toffs.
O båda är smala,dock inte pinnsmala. Men åh vad vi kände oss älskade!!
NAAAAT. Fyfan,ska stämma dom. Dirr. OK back to life..
Nu vet jag inte vad jag ska göra.. jag sitter just nu på mitt golv.
Väntar på att mammsen ska tvätta klart? Jag vill sova. Snäälllaaa bli kväll.
Nu ska vi tydligen gå och handla.. de va ju.. trevligt.. Jag ser ut såhär.. CUTCUTCUT.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0