You're so hypnotising could u be the devil, could you be an angel your touch magnetizing feels like going floating, leave my body glowing

Godkväll alla kära läsare som har ökat galet mycket!
Tack, ni gör min dag!
Har nyss och varit och solat med Idabror.
Så nu luktar jg solarium,så ni vet. fml fml fml.
Nu ska vi snart äta. Grattis camilla!
Det va nånting jag skulle skriva men jag kommer inte ihåg .
Ida pratar i telfonen så jag vet inte om hon pratar med mig eller inte.
Untz. Fast det va inte det jag skulle blogga om.
Eh.. Haha åh jag kommer inte ihåg.. Jo juste. När ni kommenterar,blir jag jätte glad!!
Men skriva gärna namn för jg älskar era kommentarer och vill veta vilken sköning
som kommenterar ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0