Du betyder så mycket för mig.Älskade du.Hela världen borde ha en pappa som du.Tack för att du är du.

Alltså nae..nu vill jag inte va tonåring längre!
Eller jo... en tonåring med sommarlov.Stanade hemma Idag.
Har inte på sovit 3 nätter.Måste sova,det är typ läskigt eftersom jag inte kan somna.
ivet när man bara ligger vaken hela tiden försöker och blunda och sova men det verkligen
inte går.Så är det fast jag somnar aldrig sen.Bara ligger vaken,helt sjukt.Vet inte varför.
Tänker så mycket.Men aa så idag klarade jag verkligen inte skolan,ångrade mig på bussen.
Ida sov här inatt,hon sov.Älskar dig! Nu ska jag försöka sova,vilket inte kommer gå men
bajs på det.Annars ser jag väl en film.
Puss
Gulliga

Kommentarer
Postat av: ' ida

JULIA TA BORT BILDEN!!!ser typ drogad ut med arab läppar:(

älskar dej!<3

2011-03-01 @ 12:03:25
URL: http://idabigell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej :)

Bli veckans blogg på www.aalexaandraajohaansson.blogg.se



Ha en bra dag :) ♥

2011-03-01 @ 19:51:04
URL: http://aalexaandraajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0