Everybody just have a good time

Lite random sådär.
Ida gick hem för kanske en timma sen.När vi kom hem
tänkte vi njuta av våra ben and jerry's.Det gjorde vi,mamma kommer in och
säger: Kolla vad jag har köpt! Gissa vad.En till ben and jerry's.Jag kommer bli övertjock.
Men tack mamsi. Ska inte göra nånting Idag.Imorgon ska jag till pappa och vara där hela helgen.
Oerhört chill.Praon gick bra som vanligt.Asnice väder vilket gör allting mycket bättre.
Börjar dock störa mig enormt på några barn nu...Köpte sånna där snoddar i massa färger och figurer för ett tag sen...haha nu har jag typ 5 kvar.ALLA vill ha.Och om en vill ha ska alla ha.Idag fick Ida lida och dela ut massor.Dom ärberoende framkallande för barnen tror jag Hehehehehe.
Men jag står ut.En del är också grymt söta.Nu har jag ingenting att skriva.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0