Kommer aldrig bli du och jag.

Tjenixen alla flickor och pojkar!
Sitter i min säng och chillaxar.
Det är najjs.Pratar lite med Evelyn som är i thailand.
Fuck henne som är i värmen?;) Nej hoppas du har det jätte bra gumman!
Snart ska jag börja städa mitt rum,ta ett bad,måla och fixa naglarna.
Det är minde najjs.Men ibland måste man.Plugga gärnet ikväll.
Hur kul!? askul,älskar plugg.
Känner för sommar nu.Men inte långt kvar,kände värmen i nacken förut på vägen
hem,hur underbart? njutning.
Jag har utegångsförbjud,awesome.
Men imorgon ska jag se med mamma om jag kan få pallra mig ut ett tag.
På lördag blir det kanske paarteej eller så får vi se vad vi hittar på.
Rugby träning ohyeas.Haha!Nae nu ska jag dra mig mot badkaret.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0