Moget

hahah det bästa med att ha mellansmå kusiner är när dom missförstår mina
inlägg.Nyss pratade jag med felicia som hade hört från min andra kusin chsristopher att jag hade
skrivit ett facebook inlägg om att jag hade blivit arg på mig kompis och kastade ett klot på henne.
Men egentligen stog det att Ida hade råkat kasta ett klot på mig.Smart.
Och så detdär inlägget jag skrev om att jag var hos victors farmor och blev onykter sedan gick jag hem
och mötte hans farfar som blev arg..Hela inlägget var ett driv inlägg men felicia var helt seriös.
Tog in mig på rummet och ba: julia har du druckit nångång?! hahahah Hon trodde jag va hos hans farmor och att jag mötte våran farfar påvägen hem och han blev arg för jag var full.Hahahah älskar er missuppfattade älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0