//musik

Okej,bara för att jag har tråkigt tänkte jag skriva om musik den här gången.
Vad det är för mig..andra osv..
Som jag har sagt förut,utan musiken,vore världen så enormt tråkig.Fast det är ganska
omöjligt med en värld utan musik. Människan skulle ju ha kommit på det på nått sätt
liksom. För mig betyder musiken jätte mycket,jag lyssnar alltid på musik.
När jag är ledsen,glad,kär,arg osv. Det finns musik för allt. Det finns också en del låtar som
jag inte ens kan lyssna på utan att nästan tappa andan,dom berör mig så jävla mycket.
som den här tex Ken Ring – Ber en bön . Har jätte svårt att lyssna på den.
Sen finns det låtar som jag blir så otroligt glad av:
Marco Van Bassken – Minnie The Moocher (Max Farenthide.rmx edit)
Movits! – Na Na Nah!
Yellowcard – Ocean Avenue
Och sen typ hundra till.
på morgonen äre asbra att lyssna på musik.
Blir alltid glad innan skolan såådääär.
Nae jag tröttar ut er,haha puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0