Gav han allt,allt jag kan ge,han vill ha mer. Det är sån han e//+

Detta fick jag med mig hem,pluss en skjorta som jag inte fick någon bild på. Men herre vilken seg dag det har varit. Vaknade 3 minuter innan vi skulle åka så jag slängde på mig mjukiskläder och drog. Tvingade också Ida att ta på sig det,dock var det inte meningen att vi sedan skulle se ut som invalida tvillingar men det är sånt som händer! Sen tog vi en runda på stan somsagt. Lika skabb haha. Sjuka och äckliga,ae usch. Smyckena är från style by tyra. Som har så enormt fina smycken! Tröjjan är från bikbok är jätte mysig nu till vintern. Nu ska jag bara ta hand om mig själv och dricka te. Hoppas ni hade en bra dag,puss! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

a ni såg ju lika dana ut! :)

grå mjukis o vita tröjjor :)

haha

2011-09-12 @ 18:11:02
URL: http://johannasuhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0