I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon//+

Fick en fråga om mig och Ida. Skulle berätta lite om våran relation. Ja haha som alla vet är vi med varandra hela tiden. Då är frågan,tröttnar vi aldrig på varandra? OM vi gör. Jävligt ofta. Ida och jag tjaffsar som fan,vi har tillochmed haft våra slagsmål. Nej,jag ljuger inte. Men vänner bårkar. Vi kan bråka om dom mest onödigaste sakerna. En gång bråkade vi om vem som skulle fixa tårtan. Haha. Det brukar sluta med att vi sitter i olika rum och har damp. Men vi löser det faktiskt fort. När vi inte bråkar. Så har vi så kul man bara kan ha. Våran humor är exakt likadan och vi gör allt möjligt som vi sedan kan sitta och garva åt tills vi tjuter. Nästan alla bättre minnen delar jag med Ida. Vi har upplevt så himla mycket. Vissa kan klaga på att vi är för mycket med varandra. Men nej. Vi är VÄLDIGT ofta. Men det blir aldrig FÖR ofta. För det är inte så att vi bara sitter inne och isolerade från omvärlden typ. Nejnej vi är ute,träffarandra vänner osv. Har kul!
Så det mina vänner.  Det är vänskap!

HAHAHAH ida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Berätta lite mer....

hur länge har ni känt varann?

Vad gör ni när ni inte träffar andra vänner?

hur nära står ni varann?

2011-09-11 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0